Компанія DroneUA є офіційним представником міжнародних заводів-виробників, що постачають техніку брендів XAG, EcoFlow, CHASING, Flyability, Parrot і не тільки на територію України. DroneUA підтримує та забезпечує виконання гарантійних зобов’язань щодо обслуговування техніки, відповідно до умов, які надані виробником.
Сервісний центр DroneUA надає послуги з сервісних та ремонтних робіт, з метою відновлення робочого стану пошкоджених безпілотників, портативних зарядних станцій, батарей та обладнання для генерування електроенергії EcoFlow.
Як ми працюємо?
-
Якщо виникли проблеми з обладнанням (дрон, портативна зарядна станція чи інше), ви залишаєте заявку за телефонами, вказаними у пункті “Контакти сервісного центру DroneUA”. Детально опишіть модель обладнання, назвіть причину звернення та опишіть проблему. Адміністратор фіксує ваше звернення та надає вам всі дані для постачання техніки на ремонт.
-
Передача дронів та обладнання EcoFlow: самостійна доставка до сервісного центру або відправка транспортною компанією Нова Пошта. Адреса для доставки за попередньою домовленістю: Київ, ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9, БЦ Глорія.
-
Коли обладнання надійде до сервісного центру, інженери проведуть діагностику та узгодять з вами строки, вартість та інші деталі ремонту.
Якщо умови обслуговування вас влаштовують, обладнання відправляється на ремонт та тестується. Після цього ви вносите оплату за сервісне обслуговування, після чого ми повертаємо назад ваш прилад через самовивіз з адреси сервісного центру або Новою поштою.
Гарантійний ремонт техніки
До уваги споживачів! Гарантійному забезпеченню підлягає лише офіційне та авторизоване на території України обладнання.
Гарантійне обслуговування поширюється на всі дрони бренду XAG, станції, батареї та обладнання для генерації енергії EcoFlow, та інше обладнання брендів, партнером яких компанія DroneUA виступає на ринку України.
Ремонт за гарантійними зобов’язаннями, проводиться у випадку, коли звернення відбулось у гарантійний період, умови експлуатації не були порушені та гарантію підтвердив завод-виробник.
Гарантійність випадку підтверджує або скасовує виробник після аналізу всіх зібраних даних. Інформацію про випадок фахівці DroneUA надсилають виробнику для подальшої розшифровки та детального аналізу. Після цього виробник надає обґрунтовану відповідь на базі якої сервісним відділом формується офіційне рішення щодо виконання робіт в межах чи поза гарантійним зобов’язанням.
Щоб передати техніку на гарантійний ремонт, ви повинні надати повну інформацію, що потрібна для підтвердження гарантійного випадку:
-
документи, що підтверджують дату та місце придбання;
-
фото з місця події, опис того що і на якому етапі сталося, дата час та місце;
-
фото пошкоджень (для дронів);
-
логи (для дронів).
Контакти сервісного центру DroneUA